22 Şubat 2011 Salı

Aref "yetenek" mi değil mi?

Bu yazıya kesinlikle yorumsuz olarak yazdığımı baştan belirtmeliyim.Pazar günü interneti açtım her yerde Aref yazıyordu.Ne olduğuna, kim olduğuna bir anlam veremeden hemen internette araştırmaya koyuldum."Yetenek Sizsiniz" yarışmasından biri olduğunu gördüm.İlk başta izleyesim bile gelmedi de neyse sonra tabi ki meraktan hemen izlemeye başladım.Çok iyiydi..Jüriyi, izleyicileri şovuna dahil ederek herkesi kendine inandırmıştı inanılmazdı falan filan.Neyse sonra bu oyunların nasıl yapıldığını araştırdım.Daha önce bir ders için ve buna benzer oyunları bana gösteren arkadaşlarım olduğu için bu kadar olmasa da buna benzer "trick" oyunlarının nasıl olduğu hakkında az çok fikrim vardı..Aref'in sırrını da çözmüşler..Hemen paylaşmalıyım dedim..Hayal kırıklığına uğrayacaksanız izlemeyin derim :).Sonuç olarak en çabukluğu ve henüz çözülememiş numaraları olduğu için çocuğun yeteneğini harcamamak lazım.Ama işte çalışın sizin de olsun :)

Aref yetenek mi değil mi sorusunun cevabı: Siz karar verin..