24 Şubat 2011 Perşembe

Eğitim Şart..!

"Eğitim şart" lafını yüzme bilmeden denize atlayıp boğulanlara, böcek yuttuğu için böcek ilacı içenlere filan söylenir sanardım..Hani ya da en güncel haliyle Cem Yılmaz'la özdeşleşmiş doritos reklamıydı bir de..Bu sefer durum kırmızı alarm hatta kırmızı kablo mu mavi kablo mu 10 saniye içinde kesilmesi gereken bir kabloo..Her an patlayabilir..Durum ne derseniz durum şu: Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlügü'nün yaptırdığı ergen profili arastırması.."Akranlarımız" Gökhan Özen'i idol olarak seçmişler..Listenin aşağı sıralarında ise Atatürk varmış.."Vah Vah" diyorum ben de Gökhan Özen gibi..
Ama vazgeçtim artık yüzme bilmeden yüzmeye çalışanlara eğitim şart dememek lazımm..demem de..O zaman demezler mi "Oxford vardı da biz mi okumadık"..
Şimdi Oxford da var ama Atatürk'ü anlatan eğitim yok..Anlatan kitap var ama okutan yok..Okutan zaten yok okuyan hiç yok..
Şimdi idollerinin diliyle söylüyorum daha etkili olur belki: Eğitim Şart "Tabiri-i Caizse"..