21 Şubat 2011 Pazartesi

Black Swan



 İlk ne yazsam diye düşünüce aklıma 2 gün önce izlediğim film geldi.."Black Swan"..Neyse ki bu sefer bir sinema ismini katledip başka bir anlam yüklememişler filme ona sevindim."Siyah Kuğu". Neyse filme geliyorum.Tek kelimeyle muhteşem..Aslında her film için bu kelimeyi kullanmak biraz riskli.Ama bu film için bunu rahatlıkla söylemeliyim.Bu cuma günü ülkemizde vizyona giriyor.Kesinlikle aylarca beklediğinize değecek bir film..Konu hakkında çok da ip ucu vermek istemiyorum.İşin heyecanı zevki burada çünkü.Bende filmi en ufak bir detay bilmeden izledim ve hayran kaldım.Kısaca filmden alınıcak mesajlar: azim, hırs, hayal, iç çatışma..Bir de ufak bir hatırlatma yapmalıyım."Kuğu Gölü" balesi hakkında çok fazla bir bilgiye sahip değilseniz filmi izlemeden önce en azından Kuğu Gölü'nün konusuna internetten bir göz atın.Bu şekilde filmden daha derin etkileneceksiniz.,Ayrıca film sonrası aklımda kalan soru işaretlerinin cevabını aldım.Sizde burayı filmden sonra okumalısınız.Çok başarılı bir film kritiği olmuş. http://thescifichronicles.blogspot.com/2010/12/black-swan-kugu-balesinin-sizofrenik.html